9 KELEBIHAN UMUM IPHONE

9 KELEBIHAN UMUM IPHONE

1. Kualiti Binaan yang Bagus : iPhone dikenali dengan reka bentuk premium dan bahan berkualiti tinggi, memberikan Pengalaman rasa yang mewah.

2. Ekosistem Apple : Integrasi yang lancar antara peranti Apple seperti MacBook, iPad, Apple Watch, dan Apple TV menjadikan ekosistem Apple sangat efisien. Ciri-ciri seperti Handoff, AirDrop, dan iCloud memudahkan Transfer data dan Task aktiviti Kerja antara peranti.

3. Prestasi Unggul : iPhone juga terkenal dengan chipset @ Processor yang hebat iaitu A Bionic serta Optimizetion sistem operasi iOS yang Power efisien sekaligus memberikan prestasi yang pantas dan responsif.

4. Kamera Berkualiti Tinggi : Diakui Camera daripada iPhone adalah salah 1 Camera yang terbaik yang ada pada Smartphone dalam pasaran harini Dengan keupayaan mengambil foto berkualiti tinggi serta rakaman video yang terbaik yang ada pada Smartphone. Tambahan dengan adanya Ciri-ciri seperti Night Mode, Deep Fusion, dan ProRAW memberikan fleksibiliti dan Keseronokan lebih bagi Photographer & Videographer. 

5. Keselamatan dan Privasi : Apple sangat menekankan kepentingan privasi dan keselamatan pengguna. Ciri-ciri seperti Face ID, end-to-end di iMessage, dan privasi yang ketat menjadikan iPhone lebih selamat dari gangguan Blotware/Virus luar.

6. Sokongan Perisian yang Panjang : iPhone memang kita tahu menerima kemas kini iOS secara Berperingkat dan biasanya menyokong peranti Maximum selama 5 tahun OS dan Security Update. Ini memastikan pengguna mendapatkan ciri-ciri terbaru dan keselamatan yang diperbaharui untuk jangka masa yang lebih lama.

7. Aplikasi Berkualiti : App Store Apple mempunyai Piawaian yang ketat untuk aplikasi yang dibenarkan sahaja selepas ditapis. Jadi aplikasi di iPhone kebanyakkannya adalah berkualiti dan selamat. Selain itu kebiasaanya App Store akan terima dahulu aplikasi² tertentu sebelum ada di Google Play Store. Ada juga App yang dikhas kan untuk iOS iPhone sahaja. 

8. Perkhidmatan Pelanggan yang Baik : Apple mempunyai reputasi perkhidmatan pelanggan yang baik, dengan sokongan teknikal yang responsif dan pilihan perkhidmatan selepas jualan yang memadai, Tambah² lagi Apple Store sudah pun rasmi dibuka di Malaysia.

9. Nilai Jual Semula yang Tinggi : iPhone biasanya mempunyai nilai jual semula atau Resell Value yang lebih tinggi berbanding dengan telefon Android sekaligus menjadikan ia sebuah pelaburan yang lebih baik dalam jangka masa panjang.

Oleh kerana faktor-faktor diatas berikut, Menjadikan iPhone pilihan yang terbaik bagi pengguna telefon pintar di seluruh dunia.

Deetech Gadgets, Your Tech Solution. 😘🫰🏻

Related products